
Семенова Аліна Станіславівна
Положення про методичний кабінет
Робота методичного кабінету ДНЗ спрямовується на створення науково-методичного осередку педагогів та батьків, є центром методичної допомоги педагогічним працівникам та поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку. Методичний кабінет наповнений різними матеріалами: наочно-дидактичними посібниками, іграми, демонстраційними картинами та науковою, навчально-методичною літературою.
Вихователь-методист:
– складає план роботи ДНЗ на навчальний рік;
– здійснює вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду педагогів;
– розробляє методичні рекомендації, зразки планування навчально-виховної роботи;
– впроваджує в практику роботи ДНЗ інноваційні технології;
– створює умови для вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
– вивчає стан організації навчально-виховного процесу, умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності, рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів;
– інформує педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково-методичні та навчальні фахові видання.
Нормативно – правова база
Керуючись основними положеннями “Національної доктрини розвитку освіти в Україні”, Закону України “Про дошкільну освіту”, “Положенням про дошкільний навчальний заклад ”, Статутом дошкільного навчального закладу, виконуючи завдання Програми Розвитку дитини дошкільного віку « Я у Світі», колектив дошкільного навчального закладу послідовно працює згідно річного плану.
Враховуючи підсумки роботи ДНЗ № 128 за 2017 -2018 н.р., педагогічний колектив продовжуватиме спрямовувати свою діяльність у наступному навчальному році на вирішення пріоритетної задачі:
«Модернізація життєвого простору задля збереження здоров’я дітей шляхом формування рухових якостей та мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку »
Завдання:
- Сприяти розвитку рухових якостей у дитини дошкільного віку через рухливі ігри.
- Сприяти розвитку мовлення дітей дошкільного віку у процесі формування звукової культури мовлення.
Напрямки :
- Оптимізація роботи педагогічного колективу щодо організації рухливих ігор протягом дня.
- Спрямування роботи педагогічного колективу на розвиток рухових (фізичних) якостей у дітей дошкільного віку засобом рухливих ігор.
- Створення належного забезпечення обладнанням, атрибутами для організації рухливих ігор у дітей всіх вікових груп.
- Удосконалення роботи щодо формування звукової культури мовлення у дітей дошкільного віку.
- Здійснення просвітницької роботи з батьками з питань важливості формування звукової культури мовлення у дітей дошкільного віку.
- Створення належного розвивального середовища для формування звукової культури мовлення.